M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sphinx zyskał na walentynkach - sprzedaż wzrosła o ponad 20 proc.

Serwis Dzienny | 19 lutego 2008, 06:45

Sieć restauracji Sphinx w tegorocznym dniu zakochanych zanotowała rekordową kwotę sprzedaży - 1,05 mln zł. Przychody z 14 lutego były...

Sieć restauracji Sphinx w tegorocznym dniu zakochanych zanotowała rekordową kwotę sprzedaży - 1,05 mln zł. Przychody z 14 lutego były wyższe o 22 proc. niż przychody uzyskane w tym samym dniu roku ubiegłego. Podobnie rekordowe wyniki sprzedaży zanotowały inne marki zarządzane przez Sfinks Polska SA - Chłopskie Jadło i Wook. Łączny wzrost sprzedaży dla wszystkich marek przekroczył 25 proc.

Sprzedaż w restauracjach Sphinx wsparła promocja przygotowana przez Tequila/Polska. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,