M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dr.Oetker promuje markę Paula wśród dystrybutorów i detalistów

Serwis Dzienny | 19 lutego 2008, 06:45

Agencja Albedo Marketing po wygranym przetargu rozpoczyna realizację działań BtoB dla nowego produktu Dr.Oetkera - budyniu Paula. Celem promocji jest...

Agencja Albedo Marketing po wygranym przetargu rozpoczyna realizację działań BtoB dla nowego produktu Dr.Oetkera - budyniu Paula. Celem promocji jest efektywne wprowadzenie nowego produktu do kanału tradycyjnego poprzez handlowców i dystrybutorów. Kreacja, nawiązując do nadchodzących mistrzostw Europy w piłce nożnej, równocześnie podkreśla charakter produktu, który podobnie jak piłka nożna ma łaty. Głównymi wygranymi w promocjach dla dystrybutorów i handlowców są wyjazdy na Euro 2008, na mecz Polska - Niemcy.

Jest to pierwsza akcja marki Paula adresowana do handlu. (TW)

Czytaj więcej na temat: , ,