M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media Contacts wspiera launch "Top Gear" w internecie

Serwis Dzienny | 19 lutego 2008, 06:45

Agencja interaktywna Media Contacts rozpoczęła działania wspierające kampanię wchodzącego na polski rynek magazynu "Top Gear" (Burda Media Polska). Przygotowana przez...

Agencja interaktywna Media Contacts rozpoczęła działania wspierające kampanię wchodzącego na polski rynek magazynu "Top Gear" (Burda Media Polska). Przygotowana przez agencję odsłona internetowa podzielona jest na trzy tygodniowe etapy. Pierwszy ma charakter launchowy, kolejne będą ukierunkowane na wsparcie sprzedaży magazynu. Komunikacja kierowana jest do mężczyzn z dużych miast w wieku 20-39 lat. Wykorzystano głównie serwisy związane z motoryzacją, stylem życia, sportem i biznesem.

Regularną kampanię promocyjną tytułu (o której pisaliśmy w DS "MMP" z 14 lutego br.) od strony kreacji przygotowała agencja Gonnabe, za planowanie i zakup mediów odpowiada zaś Initiative Warszawa. (KC)

Czytaj więcej na temat: , , , ,