M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Powstała spółka Off-Line, konkurencja dla działu prasowego CR Media Consulting

Serwis Dzienny | 20 lutego 2008, 06:45

Off-Line, spółka wyspecjalizowana w planowaniu i zakupie prasy, rozpoczyna działalność na polskim rynku. Off-Line oferuje klientom zarówno zakup kampanii w...

Off-Line, spółka wyspecjalizowana w planowaniu i zakupie prasy, rozpoczyna działalność na polskim rynku. Off-Line oferuje klientom zarówno zakup kampanii w dużych wydawnictwach, jak i w tytułach niszowych. Spółka nie ujawnia na razie informacji o partnerach strategicznych z rynku domów mediowych czy wydawców.

Prezesem Off-Line jest Krzysztof Paszkowski, związany od 10 lat z branżą wydawniczą, ostatnio product manager "Men's Health" w Motor-Presse Polska.

W zespole Off-Line pracują także m.in. Jakub Kaliś (wcześniej w CR Media Consulting) oraz Magdalena Odymała (wcześniej m.in. w Active Media). Spółka chce rozwijać narzędzia optymalizujące planowanie prasy oraz promować ją jako medium wśród klientów. Konkurencją dla Off-Line na polskim rynku jest przede wszystkim dział prasowy CR Media Consulting. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,