M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ARBOvision pozyskał roczny budżet reklamowy Oticon Polska

Serwis Dzienny | 20 lutego 2008, 06:45

Firma ABROvision (ARBOmedia AG) pozyskała roczny budżet marketingowo-promocyjny firmy Oticon Polska, producenta aparatów słuchowych. Niestandardowa kampania promocyjna ruszy w kwietniu...

Firma ABROvision (ARBOmedia AG) pozyskała roczny budżet marketingowo-promocyjny firmy Oticon Polska, producenta aparatów słuchowych.

Niestandardowa kampania promocyjna ruszy w kwietniu br. ARBOvision przeprowadzi działania z zakresu marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem m.in. działań online, marketingu szeptanego oraz bezpośredniego. Maciej Mincer z ABROvision zapowiada, że w dużej mierze będą to działania nowatorskie na polskim rynku. Kampania potrwa do końca roku.

Marketer nie prowadził przetargu na działania reklamowe. Dotychczas Oticon realizował kreację we własnym zakresie, za zakup mediów odpowiadał zaś dom mediowy Starcom. Marketer nie wyklucza kontynuacji współpracy ze Starcomem. (KC)

Czytaj więcej na temat: , , ,