M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse i nowe kompetencje w działach zakupu i obsługi klienta MediaComu

Serwis Dzienny | 21 lutego 2008, 06:45

MediaCom Warszawa awansował i poszerzył kompetencje dotychczasowych media buying managerów. Kinga Kucharska została print efficiency directorem, Ewa Osińska - radio...

MediaCom Warszawa awansował i poszerzył kompetencje dotychczasowych media buying managerów. Kinga Kucharska została print efficiency directorem, Ewa Osińska - radio efficiency directorem, a Małgorzata Osiecka - out of home efficiency directorem.

Większa odpowiedzialność za wyniki biznesowe w ramach ich specjalizacji oraz nacisk na efektywną komunikację w poszczególnych kanałach to cele, jakie przyświecać mają zmianie w strukturze agencji. - Promowani na nowe stanowiska dyrektorzy będą także aktywniej uczestniczyć w pracach w ramach struktury negocjacyjnej GroupM - podaje Marcin Dobek, business development director w MediaComie Warszawa.

Agencja awansowała także dotychczasowych group account managerów w dziale obsługi klienta. Nowymi group account directorami zostali Anna Dzierzędzka, Joanna Okła oraz Łukasz Ziomek.

W MediaComie promowano też Beatę Kierzkowską, dotychczas managera, na stanowisko dyrektora ds. projektów specjalnych w Magic Moments, komórce wyspecjalizowanej w niestandardowej komunikacji. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,