Kraj

Unilever planuje ponowny launch marki szamponu Clear

Unilever planuje ponowny launch marki szamponu Clear, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marka ta była już obecna na polskim rynku w latach...

Unilever planuje ponowny launch marki szamponu Clear, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marka ta była już obecna na polskim rynku w latach 90., ale marketer ją wycofał. W ub.r. Unilever przeprowadził bardzo udany relaunch Clear na największych rynkach rozwijających się: w Chinach, Brazylii, krajach arabskich i w Turcji. Na niektórych z nich Clear wyprzedził pod względem udziałów rynkowych głównego konkurenta – Head & Schoulders P&G, który będzie także rywalem Clear w Polsce.

Według naszych informacji trwa obecnie przetarg na agencję BTL, która będzie wspierać projekt realunchu. Jeżeli chodzi o ATL, to sieciowo brand obsługuje Lowe i ona prawdopodobnie będzie pracować nad projektem w Polsce.

W chwili zamykania tego wydania DS “MMP” nie udało nam się uzyskać w Unilever Polska odpowiedzi na pytania dotyczące marki Clear. (TW)