Kraj

Klub Lech Poznań będzie miał swoją wodę źrodlaną i napój energetyczny

Firma Wosana na początku marca wprowadzi na rynek wodę źródlaną, a firma Drinktech - napój energetyczny. Oba produkty będą sprzedawane...

Firma Wosana na początku marca wprowadzi na rynek wodę źródlaną, a firma Drinktech – napój energetyczny. Oba produkty będą sprzedawane pod nazwą Energia Lecha.

Nazwa nawiązuje do klubu piłkarskiego Lech Poznań. Obaj producenci napoju zostali wybrani przez poznański klub w drodze konkursu.

– Do wprowadzenia nowych produktów przygotowywaliśmy się pół roku. Chcemy sprzedawać na rynku wielkopolskim wodę źródlaną oraz napój energetyczny. 1 marca rusza oficjalna sprzedaż. Zakup jest równoznaczny z zasilaniem budżetu, bowiem cały dochód trafi do KKS Lech Poznań – mówi Michał Lipczyński, dyrektor marketingu KKS Lech Poznań.

1,5-litrowa butelka wody kosztować będzie 1,79-2,29 zł, a za napój energetyczny (puszka 250 ml) konsumenci zapłacą 2,49-2,99 zł. Debiutowi produktów towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Działania ruszą na początku marca.

W kampanii wykorzystane zostaną nośniki reklamowe klubu (m.in.: bandy, bilety, karnety, internet), jak również nośniki patronów medialnych (m.in. media prasowe i outdoorowe Agory). Reklama Energii ukazywać się będzie m.in. na łamach “Gazety Wyborczej”. Zaplanowano też spoty reklamowe w Radiu Eska, Radiu Merkury oraz poznańskim Multikinie (marzec, kwiecień, maj). Informacja o produkcie ukaże się również w TVP Poznań. Kampanię reklamową produktów klub przygotował we własnym zakresie. Budżet działań nie został ujawniony. (PM)