Zagranica

Dell wybrał Wunderman Interactive do obsługi swojego globalnego budżetu interaktywnego

Amerykański producent komputerów Dell wybrał agencję Wunderman Interactive do obsługi swojego globalnego budżetu interaktywnego. To element trwającej konsolidacji wartego 2,3...

Amerykański producent komputerów Dell wybrał agencję Wunderman Interactive do obsługi swojego globalnego budżetu interaktywnego. To element trwającej konsolidacji wartego 2,3 mld dol. budżetu marketingowego. Dotychczas Dell współpracował z agencją AKQA, która w ub.r. zajmowała się zmianą strategii internetowej Della z działań nastawionych na bezpośredni kontakt z konsumentami na budowanie marki.

Wunderman będzie odpowiadał za budowanie serwisów internetowych i reklamę online Della w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji.

W grudniu ub.r. Dell wybrał holding WPP Group do obsługi swojego globalnego budżetu marketingowego (obejmującego: kreację, planowanie mediów, CRM i PR). Holding zobowiązał się do powołania nowej, odrębnej agencji na potrzeby obsługi biznesu Della. (“BrandRepublic”)