Kraj

Bank Pekao będzie miał nowego szefa marketingu

Bank Pekao SA, który po przejęciu BPH stał się największym bankiem detalicznym w kraju, będzie miał nowego szefa marketingu. Jak...

Bank Pekao SA, który po przejęciu BPH stał się największym bankiem detalicznym w kraju, będzie miał nowego szefa marketingu. Jak się dowiedzieliśmy, Joanna Bartuszek, dotychczasowa dyrektor departamentu zewnętrznej komunikacji marketingowej Pekao SA, awansuje i w przyszłym miesiącu przenosi się do centrali UniCredito Italiano (właściciel Pekao), gdzie w międzynarodowym zespole będzie pracowała w obszarze marketingu i komunikacji.

Bank nie wybrał jeszcze jej następcy. Przed nowym szefem marketingu będą stały duże wyzwania. Pekao SA szykuje się bowiem do rebrandingu – kolor niebieski zostanie zastąpiony kolorem czerwonym, prawdopodobnie logo żubra zastąpi włoska jedynka, a nazwa zostanie poszerzona i będzie brzmieć UniCredit Pekao.

Planowana jest też zmiana wizualizacji placówek (bank ma ich ponad tysiąc).

Pekao finalizuje też przetarg reklamowy, w którym dotychczasowego biznesu broni agencja Leo Burnett (pracuje dla Pekao od 2003 r.), a startują do niego: Euro RSCG Warsaw, PZL, Saatchi & Saatchi i San Markos. Bank współpracuje z domem mediowym MediaCom Warszawa.

Pekao SA po przejęciu większości aktywów banku BPH jest największym bankiem, jeśli chodzi o zgromadzone oszczędności, portfel pożyczek i kredytów, natomiast PKO BP ma wciąż największą liczbę oddziałów (ponad 1,2 tys. placówek). (MB)