Kraj

Gadu-Gadu miało w ub.r. 20,2 mln zł przychodów i 9,5 mln zł zysku, głównie z reklam

Gadu-Gadu, właściciel największego w Polsce komunikatora internetowego, w 2007 r. miało 20,21 mln zł przychodów (wobec 11,11 mln zł w...

Gadu-Gadu, właściciel największego w Polsce komunikatora internetowego, w 2007 r. miało 20,21 mln zł przychodów (wobec 11,11 mln zł w 2006 r.) i 9,55 mln zł zysku netto (3,74 mln zł w 2006 r.). Najwięcej Gadu-Gadu zarobiło na reklamach w komunikatorze oraz radiu internetowym w serwisie MojaGeneracja.pl. Z usług telekomunikacyjnych spółka uzyskała 2,35 mln zł przychodów.

– Gadu-Gadu jest doceniane jako skuteczne medium reklamowe docierające do ponad połowy internautów w Polsce. Zarówno zasięg, jak i atrakcyjne grupy docelowe są doceniane przez rynek reklamy internetowej – twierdzi Piotr Pokrzywa, członek zarządu Gadu-Gadu SA.

Dzięki podpisanej w grudniu ub.r. umowie z Polkomtelem Gadu-Gadu będzie wirtualnym operatorem (MVNO) telefonii komórkowej. Spółka liczy, że jako MVNO ruszy w II połowie br., wówczas też przedstawi ofertę handlową i markę, pod którą będą świadczone usługi mobilnego operatora.

Blisko 96,5 proc. akcji Gadu-Gadu należy do MIH Poland Holdings B.V., która jest spółką zależną południowoafrykańskiego koncernu medialnego Naspers Ltd. (MB)