Przetargi

AMS zwyciezcą przetargu na gdańskie wiaty

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA poszerza ofertę handlową o 81 wiat przystankowych w Gdańsku. To efekt umowy podpisanej z władzami...

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA poszerza ofertę handlową o 81 wiat przystankowych w Gdańsku. To efekt umowy podpisanej z władzami miasta, która będzie obowiązywać do końca 2012 roku.

Władze Gdańska prowadziły przetarg na operatora wiat przystankowych. Nie wiadomo, ile firm brało w nim udział.

Większość wiat firma przejmie w użytkowanie 1 marca br., kilkanaście pozostałych – 1 kwietnia. Są to lokalizacje przy głównych ciągach komunikacyjnych. Część lokalizacji jest nowa, w części funkcjonowały już wiaty miejskie typu promest użytkowane i utrzymywane dotychczas przez firmę Clear Channel Polska.

Na mocy umowy AMS zyska także prawo do montowania w wiatach dodatkowych paneli citylightowych.

Obecnie AMS dysponuje w Gdańsku 626 powierzchniami reklamowymi na citylightach. (BG)