Kraj

US Pharmacia wspiera sprzedaż nowego leku Acatar Zatoki

Agencja reklamowa Opus B przygotowała dla US Pharmacia kampanię reklamową nowego wariantu marki Acatar - Acatar Zatoki. Spot nie tylko...

Agencja reklamowa Opus B przygotowała dla US Pharmacia kampanię reklamową nowego wariantu marki Acatar – Acatar Zatoki. Spot nie tylko promuje nowy produkt, ale także edukuje odbiorców, pomagając im zdiagnozować swoją dolegliwość – przypadek gęstego, uciążliwego kataru.

Koncepcje Opus B zostały wybrane w przetargu, a następnie w badaniach. Agencja przygotowała kreacje spotu telewizyjnego w wersjach 30- i 15-sekundowych. Spot wyprodukowany przez studio Garaż wyreżyserował Marcin Ziębiński, postprodukcję, która w tym projekcie odgrywała bardzo istotną rolę, zrealizowało studio Alien FX.

Media planował i zakupił dom mediowy Starcom. Spoty emitowane są we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych oraz wybranych stacjach niszowych i tematycznych. Termin zakończenia działań reklamowych nie został podany. (AMS)