Delecta będzie realizowała do końca marca br. projekt silnego wsparcia reklamowego marki Fisiel – linii marchewkowo-owocowych kisieli. Kampania prasowa i internetowa jest adresowana do matek i dzieci w wieku 6-12 lat. Emisję reklam zaplanowano na łamach prasy poradnikowej (w “Naj”, “Claudii” i “Pani Domu”) oraz w pismach parentingowych (“Mamo to ja”, “Mamy Przedszkolaka”, “Uśmiech Rodziców” oraz “Top Przedszkole”). Ponadto reklama pojawi się w tytułach prasy dziecięcej (“Witch”, “Kaczor Donald”, “Barbie”, “Odlotowe Agentki”, “Świat Przygód Hugo” i komiksie “Scooby-Doo!”). Dodatkowo przez cały rok informacje o Fisielu będą się pojawiać w kolorowankach i krzyżówkach wydawnictwa Technopol.
Kampania internetowa ma charakter bannerowy i jest adresowana do matek. Doublebillboardy pojawiają się w cyklach dwutygodniowych, m.in. na łamach portali Dziecko.interia.pl, Gazeta.pl i Babyboom.pl.
Komunikację marki i produktu wspierają działania na stronie internetowej www.fisiel.pl, przygotowanej z myślą o dzieciach (gry i zabawy z postacią królika Fisiela). Media zaplanował i zakupił Starcom, layouty reklamowe oraz serwis internetowy przygotowała PND Futura. (AMS)