Kraj

"Tempo TV" z nowymi formatami reklam

"Tempo TV" - nowy piątkowy dodatek "Przeglądu Sportowego" (Axel Springer Polska), który zastąpił od dziś dotychczasowe "Tempo" - ma nowe...

“Tempo TV” – nowy piątkowy dodatek “Przeglądu Sportowego” (Axel Springer Polska), który zastąpił od dziś dotychczasowe “Tempo” – ma nowe formaty reklamowe na pierwszej stronie oraz przy listingach programowych.

Również w samym odświeżonym przed kilkoma dniami “Przeglądzie Sportowym” pojawiły się nowe formaty reklam, wśród nich oferowane na jedynce.

“Tempo TV” poza częścią magazynową z tematyką sportową ma program telewizyjny ponad 40 stacji. Kampania nowego “Tempa TV” jest włączona w kampanię wizerunkową “Przeglądu Sportowego”.

Od drugiego tygodnia marca ma ruszyć natomiast kampania “Przeglądu” skierowana do reklamodawców pod hasłem “Przegląd w nowej szacie”. Bogdan Mróz, dyrektor wydawniczy “Przeglądu Sportowego”, powiedział, że wydawca liczy na wyraźniejszą obecność w tytule branż: telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, sektora finansowego, a także np. producentów sprzętu sportowego, odzieży, kosmetyków i wszelkich dóbr, które mogą zainteresować target męski.

Wpływy reklamowe “Przeglądu Sportowego” w minionym roku wyniosły ok. 17,2 mln zł wg danych Expert Monitora, bez autopromocji. (KP)