Kraj

Egmont wprowadza na polski rynek miesięcznik i książki "Tomek i przyjaciele"

Egmont Polska wprowadza na polski rynek miesięcznik i książki na podstawie popularnej bajki dla dzieci pt. "Tomek i przyjaciele". Miesięcznik...

Egmont Polska wprowadza na polski rynek miesięcznik i książki na podstawie popularnej bajki dla dzieci pt. “Tomek i przyjaciele”. Miesięcznik powstał z myślą o chłopcach w wieku 3-6 lat. Bohaterowie bajki zachęcają dzieci do wykonywania zadań o różnym stopniu trudności: od prostych zgadywanek i kolorowanek, poprzez ilustrowane opowiadania uczące rozumienia tekstu, aż po zabawy rozwijające logiczne myślenie i spostrzegawczość. Dodatkowo w magazynie pojawi się konkurs, a do każdego numeru czasopisma dołączony zostanie plakat oraz prezent – w pierwszym wydaniu będzie to nakręcana lokomotywa z torami. Nakład nowego tytułu to 60 tys. egz., objętość – 32 strony, cena – 5,90 zł.

“Tomek i Przyjaciele” ukaże się na rynku 28 lutego. Debiut wsparty zostanie kampanią reklamową w telewizji w dniach 28 lutego – 9 marca (TVP, TVN, Jetix, Cartoon Network, MiniMini), w witrynach sieci InMedio, w prasie (tytuły Egmont Polska) i w internecie. Za kreację spotu odpowiada DSK, a za planowanie i zakup mediów – MPG. Koszt strony reklamowej wynosi 9,9 tys. zł (II okładka) lub 10,5 tys. zł (IV okładka). (JD)