Kraj

W kwietniu wystartuje kampania VH1 autorstwa Lowe GGK

Agencja Lowe GGK zrealizuje wizerunkową kampanię reklamową i spoty autopromocyjne dla telewizji muzycznej VH1. Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości marki...

Agencja Lowe GGK zrealizuje wizerunkową kampanię reklamową i spoty autopromocyjne dla telewizji muzycznej VH1. Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości marki VH1 jako stacji muzycznej z unikatową ofertą programową na polskim rynku skierowaną do osób, które wyrosły z MTV, ale nadal kochają muzykę. Działania reklamowe będą prowadzone z wykorzystaniem siatek wielkoformatowych, citylightów i tablic reklamowych w warszawskim metrze, a także prasy lifestyle’owej i internetu.

Współpraca Lowe GGK i VH1 została nawiązana z pominięciem formuły przetargowej.

Lowe GGK przygotuje również spoty autopromocyjne stacji, które będą emitowane na antenie VH1 oraz na pozostałych kanałach z portfolio MTV Networks Polska. Start kampanii zaplanowano na kwiecień br.

VH1 to międzynarodowa sieć telewizji muzycznych będąca częścią koncernu MTV Networks (w Polsce MTV Networks Polska), nadająca teledyski, programy muzyczne i lifestyle’owe 24 godziny na dobę. Stacja obecna jest na polskim rynku od 1 grudnia 2005 r. i dociera do 3,9 mln gospodarstw domowych. (AMS)