Kraj

Krzysztof Nagodziński awansuje na szefa marketingu BSH

Krzysztof Nagodziński zastąpił Petera Neumaiera na stanowisku dyrektora marketingu w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (marki Bosch, Siemens). Neumaier po pięciu...

Krzysztof Nagodziński zastąpił Petera Neumaiera na stanowisku dyrektora marketingu w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (marki Bosch, Siemens). Neumaier po pięciu latach piastowania tej funkcji wrócił do centrali firmy w Monachium.

Nagodziński związany jest z BSH od 2001 r. Przez 5 lat kierował działem technicznym. Odpowiadał m.in. za rozbudowę sieci serwisu technicznego. Przez ostatnie półtora roku był product managerem sprzętu do zabudowy w dziale marketingu BSH. Wcześniej, przed pracą w BSH był brand managerem w Hasbro oraz dyrektorem działu marketingu w firmie Staedtler.

– W ciągu najbliższych kilku lat chcemy sukcesywnie zwiększać nasze udziały na polskim rynku AGD oraz dalej umacniać pozycję lidera w segmencie zmywarek i sprzętu do zabudowy. Będziemy również pracować nad podniesieniem i tak już bardzo wysokiej świadomości naszych marek wśród konsumentów, w szczególności marki Siemens – zapowiada Krzysztof Nagodziński. (BG)