Kraj

Projekt "Virginity" agencji Koledzy ma dodać wyrazistości marce House

Artman, producent odzieży marki House, wystartował z nową kampanią reklamową o nazwie "Virginity". Reklamy mają zwrócić uwagę przede wszystkim 19-25-latków,...

Artman, producent odzieży marki House, wystartował z nową kampanią reklamową o nazwie “Virginity”. Reklamy mają zwrócić uwagę przede wszystkim 19-25-latków, ze szczególnym uwzględnieniem studentów. Marka poprzez nietypową kreację zamierza przełamać dotychczasową konwencję panującą w branży odzieżowej. Kampania odwołuje się do motywów dziewictwa, np. reklama na billboardach (postać rozmodlonego grzecznego chłopca z różańcem w dłoni) ma nawoływać młodzież do zastanowienia się nad pierwszym zbliżeniem seksualnym i symbolizować walkę wewnętrzną pokusy z rozsądkiem. Reklama na citylightach ograniczy przekaz do zakomunikowania o 69 sposobach na zachowanie dziewictwa. Rozwinięcie komunikacji nastąpi w reklamach w barach i klubach.

– Virginity, czyli dziewictwo, to platforma komunikacyjna po raz pierwszy wykorzystana w komunikacji reklamowej w polskim marketingu. Wzbudza niezwykle emocje społeczne. Wybór takiego tematu podyktowany był nowym myśleniem strategicznym – wpisaniem marki w rzeczywiste emocje odczuwane przez grupę docelową – mówi Rafał Betlejewski, dyrektor kreatywny w agencji reklamowej Koledzy.

Kampania reklamowa ma nadać wyrazisty wizerunek marce, odzwierciedlający jej nowe pozycjonowanie oparte na takich wartościach, jak: poczucie humoru, inteligencja, odwaga i prowokacja, atrakcyjność fizyczna, kreatywne podejście do różnych sfer życia, w tym seksu. Jest to pierwszy projekt, który ma budować wizerunek marki House. Jej autorem jest agencja Koledzy Strategia & Kreacja. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Strony internetowe Virginity.pl i House.pl przygotowała agencja Insignia. Działania reklamowe rozpoczęły się w lutym br. akcją teaserową, a jej główna odsłona przypadnie na marzec i kwiecień br.

– W ramach kampanii prowadzone jest zbieranie podpisów pod obywatelskim projektem ustawy o wspieraniu dziewictwa. W myśl projektu ustawy państwo polskie będzie wypłacać miesięczne świadczenie rentowe w wysokości 1 tys. zł wszystkim tym, którzy zachowają dziewictwo, za każdy miesiąc powyżej 18. roku życia. Projekt ustawy zostanie złożony w Sejmie RP w najbliższym czasie – dodaje Betlejewski.

Akcja prowadzona jest we wszystkich większych miastach Polski. Obejmuje: outdoor, wielki format w Warszawie i Krakowie, reklamę w centrach handlowych, prasę (m.in.: “Aktivist”, “Cosmo”, “Machina”), internet, ambienty, buzz marketing i działania eventowe na terenie sklepów House. W działaniach ambientowych prowadzonych na terenie klubów studenckich ksiądz i zakonnica będą “sprawdzać” dziewictwo młodzieży za pomocą wykrywacza kłamstw. W akademikach pojawią się np. zawieszki na drzwi typu: “Pokój dziewic. Jak pukać, to tylko palcem”. Pojawią się także wlepki i reklamy chodnikowe oraz reklama na rączkach autobusowych z hasłem: “Dziewice, ręka w górę”. (MKS).