Agencja reklamowa Hard & Smart w wyniku rozstrzygniętego przetargu zajmie się w bieżącym roku trzema kampaniami sieci sklepów DDD – Dobre Dla Domu. To już drugie zwycięstwo Hard & Smart w walce o tego klienta. DDD jest siecią franczyzową należącą do firmy BRW Wnętrza, salony sieci oferują artykuły wyposażenia i wykończenia wnętrz. Umowa obejmuje planowanie całościowej strategii marketingowej na 2008 r., w tym akcji ogólnosieciowych, pomostowych i otwarć kolejnych sklepów.
Hard & Smart przygotuje dla DDD zintegrowane działania ATL i BTL oraz zaplanuje media. Agencja będzie też sprawować nadzór nad przebiegiem kampanii reklamowych oraz przeprowadzi badania konsumenckie podsumowujące działania w 2008 r.
W ramach umowy agencja będzie współpracować z biurem architektonicznym opracowującym koncepcję wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej sklepów, będzie także współpracować z reprezentującą BRW agencją PR. (JP)