Kraj

G+J zadowolone z relaunchu magazynu "Gala"

Wydawnictwo G+J Polska, wydawca tygodnika "Gala", szacuje średnie rozpowszechnianie płatne razem pierwszych wydań po relaunchu (numery 5.-7./08) na ok. 140...

Wydawnictwo G+J Polska, wydawca tygodnika “Gala”, szacuje średnie rozpowszechnianie płatne razem pierwszych wydań po relaunchu (numery 5.-7./08) na ok. 140 tys. egz. To wzrost o 26 proc. w stosunku do średniej z ubiegłego roku. Wydawca zaznacza, że są to jego dane szacunkowe, które będą podlegały weryfikacji przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy.

– Pierwsze wyniki sprzedaży “Gali” są dla nas nadzwyczaj satysfakcjonujące. Zakładaliśmy około 20-procentowy wzrost, a sprzedaż przekroczyła ten poziom o kilka procent – twierdzi Agnieszka Doleżych, wydawca tygodnika. – Kolejne numery “Gali” będą potwierdzeniem obranej przez nas strategii relaunchu pisma, przy czym już teraz obserwujemy pozytywny trend – dodaje.

“Gala” w nowej makiecie ukazuje się od 28 stycznia br. w średnim nakładzie ok. 300 tys. egz. Jak twierdzi wydawca, jest to największy objętościowo tygodnik o gwiazdach (objętość pisma została zwiększona o ok. 30 proc.). Pismo wydawane jest w nowym, smuklejszym formacie i na bardziej luksusowym papierze. (MB)