Agencja Lowe GGK aktywizuje się na polu nowego biznesu i poszerza ofertę usług. Anna Jaszczuk, dotychczas na stanowisku cluster business development directora w agencji Lowe GGK odpowiedzialna za kontakty z siecią, zamieniła stanowisko na business development director i do niej należy pozyskiwanie nowego biznesu. W agencji nie było dotychczas osoby, która odpowiadałaby stricte za nowy biznes.
W planach Lowe GGK na br. jest także stworzenie struktury zajmującej się realizacją projektów internetowych – raczej nie będzie to osobna spółka, ale dział, prawdopodobnie w ramach Lowe Activation.
– Mamy w zespole kilka osób, które realizują projekty z tego zakresu – mówi Kinga Grzelewska, dyr. kreatywna i managing director Lowe GGK. – Nie mamy jednak w tym momencie kompetencji do realizowania projektów bardzo złożonych, a to właśnie chcemy również oferować naszym klientom “in house”, bez konieczności zatrudniania podwykonawców.
Termin realizacji tego projektu nie został określony. – Jest on w fazie wstępnej – dodał Jędrzej Oleszkiewicz, drugi managing director Lowe GGK. – Na pewno jednak zostanie zrealizowany w bieżącym roku.
(AMS)