Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię telewizyjną marki Star Chips (z portfolio Frito Lay) pod hasłem: “Wsiąkniesz na dłużej”.
Spot ma za zadanie wzmocnić wizerunek Star Chipsów jako marki młodzieżowej, dzięki której ekscytujące przeżycia w grupie przyjaciół trwają dłużej.
Kampania ruszyła 6 marca br. Na jej potrzeby agencja przygotowała i zrealizowała spoty telewizyjne o długości 30 i 15 sekund. Pierwszy etap kampanii potrwa do 27 kwietnia. Drugi planowany jest w okresie wakacji.
Kampania skierowana jest do młodzieży w wieku 15-25 lat. Spoty emitowane będą m.in. w: Polsacie, Polsacie Sport, Polsacie 2, TV4, 4fun.TV i TVN Siedem.
Kampania w telewizji wspierana będzie działaniami w internecie, za które odpowiedzialna jest agencja Ogilvy Interactive. Media kampanii obsługuje dom mediowy Media Direction OMD. (MKS)