Kraj

Springer przeznacza ok. 2 mln zł na kampanię "Forbesa" z listą najbogatszych Polaków

Około 2 mln zł przeznaczył Axel Springer Polska na kampanię kwietniowego wydania "Forbesa", który od dziś jest w sprzedaży wraz...

Około 2 mln zł przeznaczył Axel Springer Polska na kampanię kwietniowego wydania “Forbesa”, który od dziś jest w sprzedaży wraz z listą 100 najbogatszych Polaków. Ogłoszenie rankingu pokrywa się w czasie z publikacją listy miliarderów amerykańskiej edycji “Forbesa” ogłoszonej już po raz dwudziesty drugi.

Polski “Forbes” z listą ma nakład podniesiony do 100 tys. egz. i niezmienioną cenę 9,50 zł. Partnerem tegorocznego rankingu jest Bank Zachodni WBK.

Działania reklamowe obejmują: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, RMF FM, Radio Zet, PR III, Radio PiN oraz tytuły Springera. Kreację przygotowała agencja Marketshare, media – MediaCom Warszawa.

Jak przypomina Springer, ubiegłoroczne wydanie “Forbesa” z listą najbogatszych Polaków sprzedało się w rekordowej dla magazynów biznesowych na naszym rynku liczbie ponad 59 tys. egz. (KP)