Storck Polska planuje w 2009 r. wprowadzenie dwóch kolejnych produktów pod marką Nimm2. Obecnie na polskim rynku dostępne są cukierki: Nimm2, Nimm2 żujki, Nimm2 śmiejżelki, Nimm2 śmiejżelki kwaśne. W 2009 r. na naszym rynku dostępne miałyby być lizaki Nimm2 i sorbety Nimm2, które obecne są na rynku niemieckim.
Jednocześnie Maciej Dąbrowiecki, prezes Storck Polska, zapowiada silne wsparcie marketingowe dla Knoppersa w tym roku, porównywalne z ubiegłorocznym. Kampania rozpoczęta w 2007 r. będzie miała trzy wejścia w 2008 r. Dąbrowiecki zapowiada jednak, że w 2009 r. podjęte zostaną nowe działania promujące markę Knoppers, do których firma przygotowywać się będzie w 2008 r.
Udział polskiego rynku w globalnych wynikach sprzedaży Storcka rośnie. Obecnie Polska jest na trzecim miejscu, dzięki działaniom z 2007 r. udało się jej wyprzedzić Wielką Brytanię. Numerem jeden wciąż są Niemcy, na drugim miejscu są Stany Zjednoczone. Zdaniem Dąbrowieckiego pozycja Polski w światowym rankingu będzie rosła, być może w przyszłym roku uda nam się wyprzedzić Stany Zjednoczone. (DD)