Kraj

PepsiCo promuje białą mrożoną herbatę pod marką Lipton

PepsiCo rozszerzyło markę herbat mrożonych Lipton Ice Tea. Nowością jest Lipton Ice Tea White, pierwsza na rynku biała mrożona herbata....

PepsiCo rozszerzyło markę herbat mrożonych Lipton Ice Tea. Nowością jest Lipton Ice Tea White, pierwsza na rynku biała mrożona herbata. Charakteryzuje ją zawartość antyoksydantów walczących z wolnymi rodnikami odpowiedzialnymi za proces starzenia się organizmu. Lipton Ice Tea White stanowi uzupełnienie serii Lipton Ice Tea. Produkt wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnych, aktywnych zawodowo i towarzysko kobiet, pragnących zachować młodość i spontaniczność.

W ramach zaplanowanych działań marketingowych przygotowano kampanię wspierającą wprowadzenie produktu na rynek. Za kreację kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS odpowiada agencja DDB z Paryża. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Projekt degustacji w hiper- i supermarketach poprowadzi agencja Tequila Polska, a działania PR – Partner of Promotion.

Lipton Ice Tea jest dostępny w 0,5 l i 1,5 l butelkach w cenie 2,79 zł i 5,19 zł. (MKS)