PepsiCo rozszerzyło markę herbat mrożonych Lipton Ice Tea. Nowością jest Lipton Ice Tea White, pierwsza na rynku biała mrożona herbata. Charakteryzuje ją zawartość antyoksydantów walczących z wolnymi rodnikami odpowiedzialnymi za proces starzenia się organizmu. Lipton Ice Tea White stanowi uzupełnienie serii Lipton Ice Tea. Produkt wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnych, aktywnych zawodowo i towarzysko kobiet, pragnących zachować młodość i spontaniczność.
W ramach zaplanowanych działań marketingowych przygotowano kampanię wspierającą wprowadzenie produktu na rynek. Za kreację kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS odpowiada agencja DDB z Paryża. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Projekt degustacji w hiper- i supermarketach poprowadzi agencja Tequila Polska, a działania PR – Partner of Promotion.
Lipton Ice Tea jest dostępny w 0,5 l i 1,5 l butelkach w cenie 2,79 zł i 5,19 zł. (MKS)