Kraj

Michał Sobolewski pokieruje marketingiem CU Direct

Michał Sobolewski został dyrektorem marketingu w Commercial Union Direct, czyli linii biznesowej Commercial Union (CU) oferującej ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon...

Michał Sobolewski został dyrektorem marketingu w Commercial Union Direct, czyli linii biznesowej Commercial Union (CU) oferującej ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon i internet (CU wprowadziło te ubezpieczenia w grudniu ub.r.).

Michał Sobolewski w latach 2004-2008 pracował w PTK Centertel, operatorze sieci telefonii komórkowej Orange, ostatnio na stanowisku dyrektora departamentu ofert post-paid (był odpowiedzialny za usługi abonamentowe – głosowe i internetowe, dla klientów indywidualnych), a wcześniej był m.in. kierownikiem działu rozwoju obsługi klienta w Idei.

Wcześniej, od połowy 2000 r., jako wicedyrektor ds. marketingu mBanku (Grupa BRE Banku) brał udział w przygotowaniu i realizowaniu strategii marketingowej wejścia na rynek, ma również doświadczenie w branży ubezpieczeniowej – pracował w ING Nationale-Nederlanden, gdzie był dyrektorem departamentu komunikacji marketingowej.

Według monitoringu Expert Monitora tylko w grudniu ub.r. CU wydało na reklamy oferty direct w mediach (telewizja, prasa, radio) 6,1 mln zł brutto (bez uwzględnienia rabatów). Dla porównania Axa (Avanssur), największy reklamodawca, wydał na reklamy w ub.r. 56,3 mln zł. Szefowie CU w momencie launchu CU Direct podali, że na marketing i reklamę przeznaczyli budżet rzędu kilkudziesięciu milionów złotych. Firma współpracuje z Leo Burnett i Starcomem. (MB)