Kraj

Studio Perspektywa odpowiada za wprowadzenie Grycan Cafe

Studio Perspektywa rozpoczęło współpracę z firmą Grycan, która powierzyła mu przygotowanie strategii oraz kreacji nowej marki w portfolio firmy -...

Studio Perspektywa rozpoczęło współpracę z firmą Grycan, która powierzyła mu przygotowanie strategii oraz kreacji nowej marki w portfolio firmy – Grycan Cafe, a także kompleksową obsługę kampanii reklamowej dla marki Grycan – lody od pokoleń. Grycan Cafe ma być siecią kafejek zlokalizowanych początkowo w największych centrach handlowych (w Warszawie będą to Arkadia i Galeria Mokotów). Następnie ma się pojawić również w innych miastach Polski. Studio Perspektywa na razie opracowało logo, wzory zastawy i wystrój wnętrz dla Grycan Cafe. Na razie nie wiadomo, jak będzie przebiegać komunikacja marki.

Działania reklamowe marki Grycan – lody od pokoleń zaplanowane są w sezonie letnim.

Przez ostatnie trzy lata firma Grycan nie inwestowała w komunikację marketingową, a obecna aktywizacja na tym polu związana jest z pojawieniem się na rynku bezpośredniego konkurenta – amerykańskiej marki lodów Haagen Dazs, które – choć droższe – pozycjonują się podobnie.

Ostatnio obsługą reklamową firmy Grycan zajmowała się agencja Euro RSCG 4D. Za współpracę z marketerem odpowiadał wówczas Artur Wojtczuk, obecnie jeden z partnerów Perspektywy. Współpraca z firmą Grycan została nawiązana bez przetargu.

“Perspektywa” Studio Architektury Marki to firma specjalizująca się w strategicznym doradztwie w obszarze komunikacji marketingowej. Partnerami w firmie są Tomasz Lis i Janusz Berger, poprzednio związani z grupą Euro RSCG, oraz Artur Wojtczuk, wcześniej pracujący w BBDO Warszawa i Euro RSCG 4D. Inni klienci agencji to: Bioton SA, Ministerstwo Obrony Narodowej, VF Distribution, Fujifilm Polska Distribution, Orco Property Group, Philipiak Polska, Scandinavian Tobacco oraz Habitat for Humanity. (AMS)