Kraj

Skoda Auto Polska wspiera debiut nowej Fabii Combi

Skoda Auto Polska wspiera działaniami ATL sprzedaż nowej wersji Fabii Combi. Model pozycjonowany jest jako następca lidera rynkowego w swoim...

Skoda Auto Polska wspiera działaniami ATL sprzedaż nowej wersji Fabii Combi. Model pozycjonowany jest jako następca lidera rynkowego w swoim segmencie, samochód o ponadprzeciętnej pojemności bagażnika w stosunku do konkurentów, dzięki której użytkownik zyskuje możliwość wielu zastosowań samochodu.

Kampania reklamowa pod hasłem: “Przestrzeń za Tobą. Wszystko przed Tobą”, z dodatkowym wzmocnieniem: “Combi. Zmieścisz, co chcesz”, potrwa do końca marca br. Obejmuje: stacje telewizyjne, prasę, internet, outdoor, kina oraz działania public relations. Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Brain. Za działania w internecie odpowiadają agencje Goldensubmarine oraz Interpress, za wsparcie PR – Hand & Smart. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.

Nowa Fabia Combi konkuruje na rynku m.in. z Peugeotem 207 SW i Renault Clio Grandtour. (BG)