Kraj

Lothar Böhm autorem nowego logo i etykiet Tymbarku

Tymbark (Maspex Wadowice) odświeża trzy linie produktowe: nektary i napoje Tymbark dla dzieci w kartoniku 200 ml, napoje Tymbark w...

Tymbark (Maspex Wadowice) odświeża trzy linie produktowe: nektary i napoje Tymbark dla dzieci w kartoniku 200 ml, napoje Tymbark w opakowaniach plastikowych oraz wodę Źródło Tymbark. Tymbark dla dzieci to produkt współtworzony przez dzieci i zatwierdzony przez Komitet Matek – grupę mam, która współpracują z marką Tymbark nad tworzeniem nowych rozwiązań dla nektarów i napojów dla dzieci. Wszystkie smaki są dostępne w nowych kolorowych kartonikach, na których znajdują się postaci z bajki Looney Tunes. Nowe opakowania napojów Tymbark podkreślają ich owocowość.

Zmianie uległa także etykieta Źródła Tymbark. Woda jest dostępna w wersji klasycznej niegazowanej i gazowanej oraz smakowej – z sokiem owocowym. Od marca produkt dostępny jest na rynku w zupełnie nowej szacie graficznej. – Żywa kolorystyka etykiety oraz umieszczenie nowego logo Tymbarku na przedniej stronie butelki wzmocniły związek z rozpoznawalną marką soków, nektarów i napojów – mówi Dorota Liszka, PR manager Maspex Wadowice.

Równocześnie z nowymi opakowaniami następuje odsłona nowego logo Tymbarku. Zmodyfikowany logotyp firmy wprowadza do wizerunku marki więcej świeżości i naturalności. W nowej, owalnej formie przedstawiony został symboliczny pejzaż okolic Tymbarku, miejsca naturalnego i bogatego w owoce, gdzie ludzie od 70 lat zajmują się pielęgnowaniem sadów. Logotyp Tymbark zyskał nowoczesny wygląd, przy czym została zachowana tradycja i ciągłość marki. Nową identyfikację marki oraz etykiety poszczególnych linii produktowych Tymbarku stworzyła firma Lothar Böhm, z którą marketer pracuje od ośmiu lat. (MKS)