Kraj

Piwo Cooler wraca do gry; Testardo i Brand Connection pracują nad relaunchem

Royal Unibrew Polska (RUP) zdecydował, że marka piwa Cooler (segment piw smakowych) powróci na rynek. Ogólnopolskie działania reklamowe związane z...

Royal Unibrew Polska (RUP) zdecydował, że marka piwa Cooler (segment piw smakowych) powróci na rynek. Ogólnopolskie działania reklamowe związane z relunchem przygotowują Testardo Red Cell i Brand Connection. Zakłady Piwowarskie “Brok” w Koszalinie wprowadziły piwo Cooler w 1999 r. (w kampanii launchowej brał udział aktor Cezary Pazura). W 2005 r. Brok został przejęty przez duński Royal Unibrew, który zdecydował o jej wycofaniu z rynku (ostatecznie zniknęła z dystrybucji ok. półtora roku temu).

Teraz Royal Unibrew Polska zdecydował o powrocie marki – trafi ona do ogólnopolskiej dystrybucji. Jak mówi Radosław Kasyk, dyrektor marketingu RUP, Cooler w zasadzie zapoczątkował kategorię piw smakowych, a badania pokazały, że pomimo nieobecności marka wciąż jest bardzo dobrze pamiętana i dobrze oceniana przez konsumentów. Piwo Cooler prawdopodobnie pojawi się na rynku przed wakacjami, a kampania realunchowa obejmie outdoor i BTL. (MB)