Royal Unibrew Polska (RUP) zdecydował, że marka piwa Cooler (segment piw smakowych) powróci na rynek. Ogólnopolskie działania reklamowe związane z relunchem przygotowują Testardo Red Cell i Brand Connection. Zakłady Piwowarskie “Brok” w Koszalinie wprowadziły piwo Cooler w 1999 r. (w kampanii launchowej brał udział aktor Cezary Pazura). W 2005 r. Brok został przejęty przez duński Royal Unibrew, który zdecydował o jej wycofaniu z rynku (ostatecznie zniknęła z dystrybucji ok. półtora roku temu).
Teraz Royal Unibrew Polska zdecydował o powrocie marki – trafi ona do ogólnopolskiej dystrybucji. Jak mówi Radosław Kasyk, dyrektor marketingu RUP, Cooler w zasadzie zapoczątkował kategorię piw smakowych, a badania pokazały, że pomimo nieobecności marka wciąż jest bardzo dobrze pamiętana i dobrze oceniana przez konsumentów. Piwo Cooler prawdopodobnie pojawi się na rynku przed wakacjami, a kampania realunchowa obejmie outdoor i BTL. (MB)