M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reserved wspiera reklamą kolekcję duetu Paprocki & Brzozowski

Serwis Dzienny | 14 marca 2008, 06:45

Firma odzieżowa Reserved rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową w sezonie wiosenno-letnim. Akcja promuje ekskluzywną kolekcję "Paprocki & Brzozowski for Reserved". W...

Firma odzieżowa Reserved rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową w sezonie wiosenno-letnim. Akcja promuje ekskluzywną kolekcję "Paprocki & Brzozowski for Reserved".

W ramach działań promocyjnych wykorzystano: prasę, internet, outdoor na elewacjach centrów handlowych. Kolekcja sprzedawana jest w 23 najbardziej prestiżowych salonach Reserved. Na potrzeby projektu powstał serwis www.reserved.com/paprocki-brzozowski, w którym pokazano proces tworzenia i premierę kolekcji ich autorstwa. Serwis jest adresowany do kobiet w wieku 20-35 lat. Komunikacja wykorzystywała główne portale oraz newsletter Reserved (subskrybuje go ok. 600 tys. konsumentów). Prowadzone są również działania PR oraz product placement w prasie, internecie i telewizji, a także wykorzystywane są kanały komunikacji BTL.

Kreację reklam stworzyły: zespół kreatywny LPP oraz Aphoto (zdjęcia wizerunkowe), Plej (eventy, ambient media, filmy i reklamy drukowane), Re:Public i Zjednoczenie.com. Za budżet mediowy odpowiada Universal McCann. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,