Kraj

Sieć Eska wspiera kolejną edycję Eska Music Awards

W przyszłym tygodniu Radio Eska i Eska Rock po raz siódmy ogłosi nominacje do nagród muzycznych Eska Music Awards. Gala...

W przyszłym tygodniu Radio Eska i Eska Rock po raz siódmy ogłosi nominacje do nagród muzycznych Eska Music Awards. Gala finałowa odbędzie się pod koniec kwietnia br. Wydarzenie wspierane jest kampanią wizerunkową w prasie (m.in.: “Gala”, “Glamour”, “Cosmopolitan”, “Playboy”, “Viva!”, “Dziewczyna”, “Newsweek”, “Przekrój”, “Wprost” oraz dzienniki ogólnopolskie). Dodatkowo w sześciu największych miastach Polski rusza kampania outdoorowa (billboardy, citylighty, nośniki wielkoformatowe, backlighty, autobusy). Kreację plastyczną tegorocznej gali stworzył tak jak w zeszłym roku Tomasz Sadurski ze wsparciem warszawskiej agencji Adeen. Planowaniem i zakupem mediów organizatorzy zajęli się we własnym zakresie.

Partnerami strategicznymi akcji są: Era, Pepsi, miasto Łódź, New Yorker oraz Renault Polska z nowym Renault Twingo z iPodem. Partnerzy medialni to Telewizja Polsat i Grupa Agora. (DD)