Kraj

MICROSOFT PRZYGOTOWUJE KAMPANIĘ KORPORACYJNĄ

Trwają prace nad projektem kampanii Microsoftu w Polsce, która jest częścią światowych działań reklamowych tej firmy. Jej polska edycja ruszy...

Trwają prace nad projektem kampanii Microsoftu w Polsce, która jest częścią światowych działań reklamowych tej firmy. Jej polska edycja ruszy prawdopodobnie w kwietniu br. Nad dostosowaniem kampanii realizowanej pod hasłem “Agility” do specyfiki polskiego rynku pracuje agencja reklamowa RMG Marcom w kooperacji z agencją public relations Sigma Int. Budżet medialny Microsoftu obsługiwany jest przez dom mediowy MindShare. Wysokość budżetu reklamowego nie została ujawniona. Kampania “Agility” rozpoczęta przez Microsoft w Stanach Zjednoczonych (jej budżet szacowany jest na 250 mln dol.; przygotowała ją agencja McCann-Erickson) na początku lutego br. nie dotyczy jednak konkretnych produktów, ale jest, jak to określił Michał Gołębiewski, PR manager Microsoftu w Polsce, przede wszystkim kampanią ogólnobiznesową, skierowaną do dyrektorów i menedżerów dużych przedsiębiorstw. Wszystkie działania reklamowe i marketingowe mają wskazać kierunek rozwoju technologii komunikacji, w jakim zmierza obecnie firma Microsoft. Oprogramowanie, które zostanie w dalszym etapie wprowadzone na rynek, pomoże przedsiębiorstwom i biznesmenom odnaleźć sie w warunkach “nowej ekonomii”. W najbliższym czasie polski oddział Microsoftu planuje również reklamę pakietu programów Office XP, a później najnowszej wersji Windowsa (Windows XP). (PR)