M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BGŻ wspiera reklamą sprzedaż kont lokacyjnych Eskalacja

Serwis Dzienny | 26 marca 2008, 06:45

Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową kont lokacyjnych Eskalacja. Obejmuje reklamy w telewizji, prasie, radiu i internecie (potrwa do 20 kwietnia...

Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową kont lokacyjnych Eskalacja. Obejmuje reklamy w telewizji, prasie, radiu i internecie (potrwa do 20 kwietnia br.). Kreacja reklam opiera się na przekazie ukazującym bliźniaczki, znane z kampanii reklamowej kont osobistych, które na pozór są takie same, ale mają różne osobowości. - Jedna z nich jest rozważna, a druga romantyczna. Mimo to obydwie korzystają z tego samego konta lokacyjnego Eskalacja, które łączy w sobie możliwość swobodnego dysponowania środkami bez utraty odsetek, zapewniając jednocześnie wysokie zyski od oszczędności - mówi Maria Kudelska, dyrektor zarządzający pionem komunikacji w Banku BGŻ. Bank współpracuje z agencją reklamową McCann Erickson i domem mediowym Optimum Media OMD. (MB)

Czytaj więcej na temat: , ,