Kraj

"Newsweek" i "Forbes" w nowej akcji "Eko-prenumerata"

Tygodnik "Newsweek" i miesięcznik "Forbes" (Axel Springer Polska) ogłosiły nową akcję "Eko-prenumerata". Akcja jest skierowana do firm. Każda zamówiona prenumerata,...

Tygodnik “Newsweek” i miesięcznik “Forbes” (Axel Springer Polska) ogłosiły nową akcję “Eko-prenumerata”. Akcja jest skierowana do firm. Każda zamówiona prenumerata, jak podkreśla wydawca, to nowo posadzone drzewo. Zamawiający może otrzymać dodatkowo w prezencie jeden z dziewięciu ekologicznych dysków WD Green Power o pojemności 1 TB, które zużywają o 40 proc. mniej energii niż tradycyjne napędy.

Cena półrocznej eko-prenumeraty “Newsweeka” wynosi 104 zł (wydanie papierowe) i 65 zł (e-wydanie). Cena półrocznej eko-prenumeraty “Forbesa” wynosi natomiast 51 zł (wydanie papierowe) i 30 zł (e-wydanie). (KP)