Kraj

Planeta FM rusza z kilkumiesięczną kampanią

Planeta FM, ponadregionalna rozgłośnia z portfolio Eurozetu, rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem: "100 procent imprezowych hitów". W pierwszej jej fazie...

Planeta FM, ponadregionalna rozgłośnia z portfolio Eurozetu, rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem: “100 procent imprezowych hitów”. W pierwszej jej fazie pojawią się bannery reklamowe w internecie oraz nośniki indoorowe w placówkach edukacyjnych. Poza internetem i indoorem w następnym etapie kampania obejmie również prasę. Działania mają wzmocnić markę Planeta FM. Kreację przygotowała agencja MobiJoy!, zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Bannery Planety FM pojawią się w portalach Onet.pl, WP.pl oraz w serwisie społecznościowym Pora.pl. Do 21 kwietnia br. potrwa kampania indoorowa w szkołach średnich i na uczelniach wyższych.

Kampania obejmie swoim zasięgiem wszystkie miasta nadawania Planety FM. Reklama prasowa pojawi się w kwietniu, maju i czerwcu w wybranych tytułach prasy branżowej, młodzieżowej oraz w kolorowych magazynach. (BG)