Kraj

PepsiCo kontynuuje promocję soków Toma, rozszerza portfolio marki

PepsiCola General Bottlers rozpoczęła kampanię reklamową soków Toma. Jednocześnie na rynek wprowadziła nowość - sok pomarańczowy Toma z miąższem. W...

PepsiCola General Bottlers rozpoczęła kampanię reklamową soków Toma. Jednocześnie na rynek wprowadziła nowość – sok pomarańczowy Toma z miąższem. W kolejnych miesiącach planuje wprowadzenie kilku kolejnych nowości produktowych w ramach tej marki.

Relaunch Tomy rozpoczął się w ub.r. Obecna kampania nawiązuje do ubiegłorocznych działań, promuje pozytywne emocje, radość życia, uśmiech. Hasłem tegorocznej kampanii pozostaje: “Toma radość w sobie”. Marka zwraca się przede wszystkim do kobiet aktywnych, które dbają o swoje zdrowie i zdrowie rodziny. Kampania mediowa Tomy będzie trwać do maja br. i obejmie: TV, prasę, outdoor oraz internet. Spoty reklamowe obecne będą w stacjach: Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN Style, TV4, Discovery, oraz w kanałach tematycznych. Wsparciem kampanii będą reklama zewnętrzna oraz intensywna kampania prasowa obecna w większości najpopularniejszych pism kobiecych i parentingowych. Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja BBDO, za planowanie mediów – agencja Media Direction OMD. Za projekt i realizację kampanii w internecie odpowiada agencja Interactive Solutions, a całość uzupełnia kampania PR ponownie realizowana przez agencję ComPress SA.

Wraz z nadejściem lata rozpocznie się konkurs “Ona Toma”, w którym będą wybierane najbardziej radosne Polki. Platformą łącząca wszystkie aktywności będzie strona www.onatoma.pl, na której zamieszczane będą materiały związane z radością. (MKS)