Zagranica

Konsumenci napojów Burn mogą założyć na Facebook swoje alter ego

Coca-Cola, producent napojów energetycznych marki Burn, umieścił w serwisie społecznościowym Facebook aplikację, która umożliwia użytkownikom założenie sobie alternatywnego profilu, który...

Coca-Cola, producent napojów energetycznych marki Burn, umieścił w serwisie społecznościowym Facebook aplikację, która umożliwia użytkownikom założenie sobie alternatywnego profilu, który następnie może brać udział w nocnych imprezach i przygodach. Stafford Green, szef marketingu interaktywnego Coca-Cola Europe, uważa, że dzięki temu konsumenci będą mieli wrażenie, iż ich nocne życie stanie się dwa razy intensywniejsze. – W naszym biurze już mamy mnóstwo uciechy. Ludzie słyszeli, że podobno wczoraj wieczorem byłem z Ewą w Paryżu na jakiejś odjechanej imprezie z mnóstwem pięknych modelek – śmieje się Green. Na początku z Burn Alter Ego będą mogli skorzystać użytkownicy w Anglii i we Włoszech.

Przy projekcie pracował międzynarodowy zespół marketingu interaktywnego Coca-Coli w Londynie we współpracy z firmą iChameleon Group z Miami (Floryda, USA). (“BrandRepublic”)