Kraj

Dominika Kraśko pokieruje marketingiem Commercial Union

Dominika Kraśko obejmie stanowisko dyrektora marketingu całej grupy Commercial Union w Polsce. Jest to nowo utworzona funkcja w firmie. Ma...

Dominika Kraśko obejmie stanowisko dyrektora marketingu całej grupy Commercial Union w Polsce. Jest to nowo utworzona funkcja w firmie. Ma to związek m.in. z procesem konsolidacji struktur marketingowych grupy. – Jednym z najważniejszych zadań, jakie przede mną postawiono, jest uporządkowanie zarówno założeń strategicznych, jak i kwestii operacyjnych w obszarze marketingu. Chodzi m.in. o wykorzystanie efektu synergii pomiędzy poszczególnymi spółkami w grupie – mówi Kraśko.

Poprzednio, do końca lutego br., pracowała jako dyrektor marketingu w regionie EEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka) w firmie Goodyear Dunlop Tires. Wcześniej była członkiem zarządu i dyrektorem marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska.

Obecnie w skład grupy Commercial Union w Polsce wchodzi sześć spółek: Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, Commercial Union Powszechne Towarzystwo Emerytalne BPH CU WBK SA, Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA, Commercial Union Polska – Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA, Commercial Union Investment Management (Polska) SA i Commercial Union Polska Sp. z o.o. (spółka dystrybucyjna). (JP, DD)