Caparol Polska zaplanował na kwiecień br. kampanię reklamową wspierającą sprzedaż produktów marki Caparol (farby, systemy ociepleń, fasady). Działania mają charakter wizerunkowy. Komunikacja koncentrować się będzie na produktach z kategorii farb do wnętrz. – Nasza marka dotychczas była postrzegana jako producent systemów ociepleń i farb do renowacji zabytków. Chcemy to zmienić, tym bardziej że w ofercie firmy znajdują się produkty również do wnętrz, w tym do wyrafinowanych efektów specjalnych – mówi Joanna Wysokińska, marketing manager Caparol Polska. W komunikacji wyróżnione zostaną produkty ze znaczkiem E.L.F., czyli farby z małą zawartością substancji szkodliwych. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Sodova. W zakresie planowania i zakupu mediów Caparol pracuje z domem mediowym MediaOn. W kampanii wykorzystane zostaną tygodniki opinii, ekskluzywna prasa kobieca i męska oraz wybrane pisma o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej. Budżet działań nie został ujawniony. (PM)