Kraj

Sodova i MediaOn przygotowały kampanię marki Caparol

Caparol Polska zaplanował na kwiecień br. kampanię reklamową wspierającą sprzedaż produktów marki Caparol (farby, systemy ociepleń, fasady). Działania mają charakter...

Caparol Polska zaplanował na kwiecień br. kampanię reklamową wspierającą sprzedaż produktów marki Caparol (farby, systemy ociepleń, fasady). Działania mają charakter wizerunkowy. Komunikacja koncentrować się będzie na produktach z kategorii farb do wnętrz. – Nasza marka dotychczas była postrzegana jako producent systemów ociepleń i farb do renowacji zabytków. Chcemy to zmienić, tym bardziej że w ofercie firmy znajdują się produkty również do wnętrz, w tym do wyrafinowanych efektów specjalnych – mówi Joanna Wysokińska, marketing manager Caparol Polska. W komunikacji wyróżnione zostaną produkty ze znaczkiem E.L.F., czyli farby z małą zawartością substancji szkodliwych. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Sodova. W zakresie planowania i zakupu mediów Caparol pracuje z domem mediowym MediaOn. W kampanii wykorzystane zostaną tygodniki opinii, ekskluzywna prasa kobieca i męska oraz wybrane pisma o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej. Budżet działań nie został ujawniony. (PM)