Kraj

Wystartowało interaktywne laboratorium Grande Punto

Do końca kwietnia br. w internecie będzie dostępne online "Grande Punto Stickers Lab", nowa inicjatywa Fiata zrealizowana przy współpracy z...

Do końca kwietnia br. w internecie będzie dostępne online “Grande Punto Stickers Lab”, nowa inicjatywa Fiata zrealizowana przy współpracy z ARC Leo Burnett.

Po serwisie community “500 wants you” oraz blogach opowiadających o Fiacie Bravo i 78. Międzynarodowym Salonie w Genewie Fiat proponuje nową inicjatywę nastawioną na uczestnictwo i współdziałanie w internecie. Jest to cyfrowe laboratorium, w którym użytkownicy będą mogli pracować wraz z zespołem Fiata przy tworzeniu nowych sposobów personalizacji jednego z modeli gamy Fiata: Grande Punto.

Wystarczy wejść i zarejestrować się w portalu www.stickerlab.fiatpunto.it, aby móc przystąpić do personalizacji wyglądu zewnętrznego Fiata Grande Punto, wyrażając własną osobowość i styl.

Projekt podzielony jest na dwie części: “Zaprojektuj twój sticker” i “Wyślij pomysł”. Pierwsza skierowana jest do osób umiejących projektować lub po prostu pasjonatów. Powstałe “dzieła” będą tworzyć galerię, a użytkownicy będą mogli na nie głosować i komentować je, ustalając w ten sposób short-listę dziesięciu finalistów.

Część “Wyślij pomysł” jest natomiast skierowana do osób chcących wyrazić swoją personalizację Grande Punto za pomocą idei, wyobrażenia lub po prostu emocji.

Specjalne jury wybierze sześć propozycji – po trzy na kategorię – a sześciu zwycięzców weźmie udział w specjalnym workshopie z zespołem Fiata. Osoba, która zajmie pierwsze miejsce w każdej kategorii, otrzyma również złotą monetę o wartości 5 tys. euro. (BG)