Kraj

PIERWSZA REKLAMA Z UDZIAŁEM ARKI NOEGO

Od połowy lutego do końca marca br. potrwa kampania reklamowa preparatu wapniowego FrutiCal PF Jelfa SA z udziałem jednego z...

Od połowy lutego do końca marca br. potrwa kampania reklamowa preparatu wapniowego FrutiCal PF Jelfa SA z udziałem jednego z najpopularniejszych obecnie zespołów dziecięcych Arka Noego. Jest ona dziełem wrocławskiej agencji Korporacja Reklamy Linea, której powierzono również planowanie i zakup mediów. W przetargu na obsługę budżetu reklamowego preparatu startowały jeszcze dwie agencje: GP&D oraz J. Walter Thompson/Parintex. Zwycięstwo Linei zapewnił pomysł wykorzystania w reklamie bijącego ostatnio rekordy popularności zespołu Arka Noego. Kampania obejmuje w obecnej fazie tylko telewizję publiczną (TVP1 i 2). Podczas jej jesiennego wznowienia dojdą jeszcze ogólnopolskie stacje radiowe. W tej chwili nie podjęto jeszcze ostatecznej decyzji co do ich wyboru. Na żadnym etapie trwania kampanii nie są planowane działania w prasie. Przewidziano jedynie akcje z zakresu BTL prowadzone w punktach sprzedaży (standy, ulotki). Ponadto na czerwiec br. zaplanowano w Jeleniej Górze koncert Arki Noego połączony z promocją FrutiCalu – informacje o tym koncercie będą wspomagane kampanią radiową. Preparat ten został wprowadzony na rynek w 1999 roku i do tej pory jego sprzedaż nie była wspomagana reklamą w mediach. Arka Noego (po raz pierwszy wykorzystana w reklamie) zgodziła się na występ w spotach FrutiCalu pod warunkiem, że PF Jelfa przekaże odpowiednie kwoty w formie darowizn na rzecz: Stowarzyszenia Zastępczego Rodzicielstwa, Społecznej Fundacji “Godne Życie” oraz Hospicjum Cordis z Mysłowic. Pieniądze, które otrzymali członkowie zespołu. pokrywały tylko koszty nagrania, występu itp. (honorarium grupy zamknęło się w kwocie 100 tys. zł). Wysokość budżetu reklamowego kampanii nie została ujawniona. (AMS)