Kraj

SAR zmienia nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

SAR zmienił nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zdecydowano o tym podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków SAR, które odbyło się...

SAR zmienił nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zdecydowano o tym podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków SAR, które odbyło się 31 marca br.

Tym samym organizacja otwiera się szerzej na przyjmowanie nowych członków – agencji zajmujących się szeroko rozumianą komunikacją marketingową.

Nowym prezesem SAR (o czym informowaliśmy już wczoraj) został Marek Gargała, dyr. zarządzający agencji Publicis, a w skład zarządu weszli: Anna Lubowska, Mediaedge:cia; Agnieszka Kosik, Guideline; Beata Mońka, Y&R; Cezary Antoń, Brain; Kot Przybora, PZL, oraz Marek Żołędziowski, DFF/Mothership.

W skład rady nadzorczej weszli: Zofia Sanejko, Universal McCann; Jakub Benke, Starcom; Piotr Domaniewski, Draft FCB; Paweł Kastory, DDB.

W Sądzie Koleżeńskim działać będą: Kuba Kamiński, Brain; Katarzyna Łakińska, V&P Agencja Reklamowa; Marek Janicki, McCann Erickson; Marek Piotrowski, FFCreations; Małgorzata Węgierek, Mediaedge:cia.

Paweł Kastory ustąpił ze stanowiska prezesa SAR. Swoją rezygnację z zajmowanych stanowisk we władzach SAR złożyli również najdłużej pracujący w zarządzie SAR: Filip Friedmann, Zofia Sanejko, Marcin Bogłowski, oraz wielokadencyjni członkowie rady nadzorczej – Jarosław Ziębiński, Marek Janicki oraz Anna Lubowska.

SAR zrzesza obecnie 81 członków – przedstawicieli 52 agencji reklamowych i domów mediowych.

Nowo przyjęci członkowie SAR to agencja reklamowa Focus Advertising oraz Hypermedia. Nowymi członkami zwyczajnymi SAR zostali Sławomir Stępniewski, Grzegorz Kurowski – Hypermedia; Daniel Gadomski, Joanna Żuk – Focus Advertising; Monika Bierwagen – Grey; Jędrzej Oleszkiewicz, Robert Winiarski – Lowe; Marcin Barcz – Leo Burnett; Jarosław Śmigiel – G7; Tomasz Dembiński – San Markos; Joanna Hurda – S&S; Paweł Niezgoda – Testardo Red Cell. (MKS)