Kraj

ComPress planuje debiut na New Connect

ComPress SA, agencja public relations, planuje w kwietniu debiut na rynku New Connect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Miniony rok...

ComPress SA, agencja public relations, planuje w kwietniu debiut na rynku New Connect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Miniony rok firma zamknęła przychodami na poziomie 5,75 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Zysk netto po audycie finansowym wyniósł 312,3 tys. zł. Rok wcześniej ComPress wypracował zysk na poziomie 80,4 tys. zł.

Agencja wzrost przychodów łączy z pozyskaniem nowych klientów w sektorze teleinformatycznym, takich jak Atos Origin, Livingston, Avaya, Cube. ComPress rozwinął współpracę z firmą Eureko na realizację kampanii wizerunkowej oraz działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Agencja odpowiadała również za wsparcie RWE Stoen w zakresie realizacji projektu rebrandingu związanego z liberalizacją energii w Polsce oraz przy prowadzeniu akcji “Świadoma energia”. ComPress rozwinął także współpracę z GlaxoSmithKline w zakresie realizacji kampanii “Stop rakowi szyjki macicy”. Projekt będzie kontynuowany w 2008 r. Pod koniec ub.r. agencja podpisała długookresowy kontakt z firmą Husqvarna w zakresie kompleksowych działań PR. (KP)