Kraj

Cyfrowy Polsat reklamuje ofertę Euro 2008

Rusza nowa kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu promująca mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2008. Główne hasło kampanii "Polacy Mistrzami Europy!...

Rusza nowa kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu promująca mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2008. Główne hasło kampanii “Polacy Mistrzami Europy! Trzymaj kciuki za Polaków i kibicuj całą rodziną naszej reprezentacji!” nawiązuje do dotychczasowej rodzinnej strategii komunikacji platformy – “Dla Ciebie i Twojej Rodziny”. Celem kampanii jest zakomunikowanie wszystkim fanom piłki nożnej, że Euro 2008 z satelity będzie dostępne tylko w Cyfrowym Polsacie, a wszystkie mecze będzie można obejrzeć tylko na kanale Polsat Sport Extra, także w wysokiej rozdzielczości.

Kampania reklamowa obejmuje ekspozycję ATL i BTL. Jej odsłona telewizyjna uwzględnia spoty o długości 20 s, które będą emitowane w stacjach: Polsat, Polsat 2, TV4, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i TVN Turbo. Spoty radiowe (5 i 15 s) pojawią się na antenie Radia Plus, Radia Złote Przeboje, RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx oraz Radio Zet. Kampania prasowa będzie prowadzona m.in. w tytułach: “CKM”, “Playboy”, “Przegląd Sportowy”, “Piłka Nożna”, “Magazyn Futbol”, “Futbol.pl”, “Men’s Heath”, “Auto Motor i Sport”, “TV Sat Magazyn” i “TV Lider”. W ramach kampanii BTL zostały wyprodukowane plakaty i inne materiały POS, które będą widoczne zwłaszcza w autoryzowanych punktach sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Kreację kampanii przygotował zespół Cyfrowego Polsatu we współpracy z agencją Grandes Kochonos, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD. Budżet działań nie został ujawniony. (PM)