Kraj

Przetasowania w strukturach sprzedażowych Axel Springer

Do działu sprzedaży korporacyjnej wydawnictwa Axel Springer Polska dołączyły dwie osoby: Ewa Wieczorkiewicz i Paweł Jacek Wach. Obydwoje objęli stanowiska...

Do działu sprzedaży korporacyjnej wydawnictwa Axel Springer Polska dołączyły dwie osoby: Ewa Wieczorkiewicz i Paweł Jacek Wach. Obydwoje objęli stanowiska project managerów. Ewa Wieczorkiewicz od dwóch lat pracuje w biurze reklamy magazynów Axel Springer na stanowisku sponsoring managera magazynu “Forbes”, zaś Paweł Wach, związany z Axel Springer od ponad pięciu lat, ostatnio pełnił obowiązki kierownika grupy sprzedaży “Fakt” w biurze reklamy prasy codziennej.

Dział sprzedaży korporacyjnej Axel Springer Polska powstał na początku tego roku. Zajmuje się tworzeniem rozwiązań marketingowych integrujących ofertę tytułów wydawnictwa (dzienniki, czasopisma i internet), jego dyrektorem jest Karol Skorupski.

Z kolei do biura reklamy magazynów wydawnictwa dołączyła Monika Rosiak, która objęła stanowisko sales managera i będzie odpowiedzialna za sprzedaż w tytułach “Dziewczyna” i “Popcorn”. Dotychczas była związana z tygodnikiem “Pani Domu”, a wcześniej z tygodnikiem “Naj”. (MB)