Kraj

Amway Polska będzie inwestować w suplementy i kosmetyki

Firma sprzedaży bezpośredniej Amway Polska będzie w tym roku inwestować w kategorie suplementów diet i kosmetyków. Wartość sprzedaży z tych...

Firma sprzedaży bezpośredniej Amway Polska będzie w tym roku inwestować w kategorie suplementów diet i kosmetyków. Wartość sprzedaży z tych dwóch kategorii stanowi większość przychodów firmy. Trzecią z głównych kategorii Amwaya pozostają środki czystości. Według danych spółki wartość sprzedaży za ub.r. wyniosła 132,2 mln zł i była o 25 proc. wyższa niż w 2006 r. Zysk netto spółki wzrósł w tym czasie o 48 proc. Obecnie ponad 84 proc. zamówień firmy składanych jest za pośrednictwem platformy internetowej Amway Online.

Jak mówi Marek Sodolski, dyrektor naczelny Amway Polska, plan na ten rok zakłada dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży.

Wkrótce firma wprowadzi do sprzedaży nowy krem do pielęgnacji twarzy Artistry Creme Luxury. Jego międzynarodową twarzą jest aktorka Sandra Bullock. Amway na razie nie planuje wykorzystania jej wizerunku w Polsce. Suplementy diet sprzedawane są pod marką Nutrilite. (JD)