M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BUDŻET INTERNETOWY FIATA DOBLO W D'ARCY INTERACTIV

Serwis Dzienny | 21 lutego 2001, 00:00

Najnowszym projektem D'Arcy Interactiv jest serwis internetowy Fiata Doblo - www.fiatdoblo.com.pl. Serwis ten będzie stale uaktualniany: za jego pośrednictwem będzie...

Najnowszym projektem D'Arcy Interactiv jest serwis internetowy Fiata Doblo - www.fiatdoblo.com.pl. Serwis ten będzie stale uaktualniany: za jego pośrednictwem będzie można m.in. zamówić katalog, umówić się z dealerem na jazdę próbną i stale otrzymywać informacje na temat akcji promocyjnych. Koszt realizacji tego projektu nie został ujawniony. Współpraca z Fiatem oznacza prawdopodobnie przejęcie przez D'Arcy całego budżetu przeznaczonego na reklamę Fiata w Internecie od agencji Grey. Już dziś wiadomo, że D'Arcy Interactiv stworzy również pełny serwis internetowy mleka Łaciate (do tej pory istniała wyłącznie strona wspierająca obecną kampanię reklamową mleka "Samo mleko czy nagroda"). Dział interaktywny agencji zajmujący się reklamą na stronach internetowych zamierza w najbliższym czasie znacznie rozwinąć swoją działalność i zdobyć nowych kluczowych klientów. Na liście potencjalnych reklamodawców D'Arcy Interactiv znajduje się również firma kosmetyczna Avon (obsługiwana już przez agencję w zakresie reklamy w mediach tradycyjnych), a według niepotwierdzonych informacji - także Coca-Cola. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , ,