M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

RUSZA KAMPANIA WIZERUNKOWA NOWEGO YOYO

Serwis Dzienny | 21 lutego 2001, 00:00

Portal internetowy YoYo zapowiada zmianę wizerunku. Obecnie, prócz nowej szaty graficznej, systemów nawigacji witryny, dodane zostaną elementy e-commerce (rozbudowana platforma...

Portal internetowy YoYo zapowiada zmianę wizerunku. Obecnie, prócz nowej szaty graficznej, systemów nawigacji witryny, dodane zostaną elementy e-commerce (rozbudowana platforma BtoC) oraz budowa baz informacyjnych. Piotr Ciszek, specjalista ds. marketingu w Internet Idea (właściciel portalu), zapowiada redagowanie części tekstów przez samych internautów oraz zwrot w podejściu do użytkowników (np. przejrzysta struktura serwisów i personalizacja stron). Decyzja o zmianie strategii marketingowej wyniknęła z badań fokusowych i analiz rynku przeprowadzanych w początkowej fazie przez sam portal, a następnie z pomocą firmy badawczej OBOP. Na początku marca br. rusza kampania wizerunkowa YoYo przygotowana od strony strategii i kreacji przez agencję TBWA, zaś od strony medialnej przez dom mediowy Remedia. Kampania obejmie media tradycyjne: spoty kinowe, prasę (głównie magazyny), radio i telewizję. Wykorzystany zostanie także Internet, przede wszystkim w formie kampanii bannerowych i dodatkowych działań wspomagających promocję, takich jak mailing. Deklaracje zmian w portalu były składane już w drugiej połowie 2000 r., ale w ostatniej chwili Internet Idea odwołał te plany. (AO)

Czytaj więcej na temat: , , ,